четвъртък, 3 ноември 2011 г.

Опит за декупаж

   Здравейте, от доста време събирам кураж да Ви покажа първия си опит с декупаж.
Приемам всякакви съвети и за етапа на работа и материалите. Интересна ми е тази техника, но нещо имам неяснота относно прилагането и обработването на повърхностите /различията/. Това е един ключ от дърво за закачане на ключове или  може да се използва като закачалка, реших като първи опит с по-малки картинки от салфетната техника да започна, после прибягнах и до малко брокат и отново ще пробвам.

4 коментара:

  1. Много харесвам тази техника и все още събирам смелост да опитам! Твоя опит въобще не знам защо досега си го пазила, според скромното ми виждане е прекрасен и си се справила страхотно добре! Много, ама много ми хареса! Поздравления и продължавай смело напред!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесва как си го направила.И напукващият/кракле/ефект се е получил!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Сбери смелост и ни покажи и другите си опити! Този е повече от сполучлив! Бих казала, че си е направо майсторско изпълнение! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Нели,много е добро ,продължавай и ни покажи и другите си творения :)

    ОтговорИзтриване

Много сте мили и Ви благодаря, че отделихте от времето си за мен!