петък, 18 ноември 2011 г.

Седмицата на снежинките

      Добро утро! Вчера споменах на някой от вас, че и при мен е черно-бяло и ето това е повече бяло отколкото черно, а и снежинките скоро ще завалят.
Днес обаче снимките ми са ужасни, то няма "угода". Искам слънце - то пък много силно!
 Направо нямам думи.


Усмивките днес ще ме топлят дълго, пожелавам го на всички!
За снежинките специално благодаря на Руми!

 Искам само да споделя, че днес това ми е 50 публикация и  последователите ми станаха 45 направо съм happy.
Ще помисля за някаква награда за 50-ят последовател все повече ми става интересно.

4 коментара:

  1. Хей,вълшебнице-последната ти е като коледна песен навън под снега!Моите адмирации,за финния почерк,който имаш върху хартия :)Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
  2. Нели, мноооого красиво! Много ми харесва тази твоя картичка в бяло и малко черно! И как само са се засилили към земята тези снежинки! Пожелавам ти много усмивки да те топлят в този студен ноемврийски ден! И нека почитателите ти се множат, за да ги радваш с красотата,която създаваш! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни картички! Асоциацията ми от двете е "Тихо се сипе първият сняг, галено щипе бузките пак...". Стана още по-коледно и музикално! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. Елегантни и изискани-удоволствие е да ги гледаш тези картички!

    ОтговорИзтриване

Много сте мили и Ви благодаря, че отделихте от времето си за мен!