четвъртък, 17 януари 2013 г.

Голямо БЛАГОДАРЯ

               Здравейте, отново!
 Днес искам да благодаря и да покажа подаръци който получих от играта



 на който аз също трябва да изпратя нещо направено от мен и тук е момента да се извиня за това че нито 24часа, нито ден, седмица, месеци и дори цяла година не успях да се организирам навреме и си казвах има време.
 Но то все не идва или аз не го ВИКАМ навреме.
 МНОГО СЕ ИЗВИНЯВАМ и до КРАЯ НА МЕСЕЦ ЯНУАРИ ще ПОПРАВЯ тази НЕСПРАВЕДЛИВОСТ.
Като една ВеЗнА, която е много разсеяна и обича реда, като някаква абсурдна ситуация сама си
слагам поставям срок и се предизвиквам ДАНО успея.

Сърдечно благодаря на KaliSto за приказната фея донесла ми много емоции и красиви бижута за "бала" на Craft Diva за "дивата" брошка за новата ми рокля и на vilini за чудесната кутийка в която ще съхраня тези прекрасни творения създадени за мен с много настроение и емоции от които ще почерпя сили и аз да изпълня своето предизвикателство.
Още веднъж момичета МНОГО и СЪРДЕЧНО ВИ БЛАГОДАРЯ!


познавате стила

по реда на пристигането
Искам да бъда коректна моите 5 не са 5, а 9 и имам адресите само на тези от които съм получила ще Ви помоля останалите: Пъстър свят, Cvety, goldie, Nelly#s handmade, Fany и Danina да ми изпратите адреси на които да Ви изпратя нещата. Моят адрес е: nelly1001@abv.bg  или ми пишете на лични съобщения в профила ми Нели Василева.

И отново и отново благодаря на тези който са били готови  и на тези които са търпеливи да дочакат момента!

Лек и усмихнат, слънчев ден от мен, а аз се залавям за работата, за която е време!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Много сте мили и Ви благодаря, че отделихте от времето си за мен!