понеделник, 10 февруари 2014 г.

Коледа отмина, а след нея и нова година....

   Здравейте, много дълго време не намирах време или по скоро си мислех за време, което да отделя на блога си.
Нещо все не успявах да подредя нещицата в ежедневието си и в един момент прецених, че съм го изоставила и това ме разтърси и извади от ежедневните ми ангажименти.
Вземам се в ръце и понеже имам неизпълнени ангажименти много сериозно и дълго време се чувствах депресирана и като една същинска Везна не вземах конкретно  и коректно решение. Сега просто си представете онзи жест от една реклама и си представете как аз го правя и колко ми е трудно, но го направих.
 Вместо нова страница просто нов ред.
Не като извинение, а като поздрав от далечен приятел.
За началото, което винаги ми е трудно, но пък е приятно да се завърнеш към нещо което ти носи наслада и много емоции.
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Много сте мили и Ви благодаря, че отделихте от времето си за мен!